Sunday, July 25, 2010

Pergi dan Datang kembali


Aku pergi meninggal-kan Kuala Lumpur di mana tempat aku di lahirkan dan di besarkan oleh dua orang tua-kuh...di rumah-ku, syurga -ku....setelah a fews days cuti yang telah di beri-kan oleh kolej atas sebab kolej aku menjadi untuk kejohanan ragbi ... so sume budak2 asrama lelaki di " halau" keluar dari hostel..


so balik la Ke kl...sepanjang cuty aku di KL nie...x ade pape interesting nk buat just seblum balik ke Perak...aku berjumpa seseorng yg aku minat..dan setelah banyak kali nk jmpa x jd akhir-nya berjumpa gak akhirnya...

adakah berputik lagi bunga di taman??...

aku harap aku bersabar dan tidak terburu2buru dalam mempercayai seseorng itu...aku harus mengenali-nya dengan lebih mendalam dan memahai isi hati budi-nya...

aku akan menunggu masanya dan waktu yang sesuai...

salam bercanda ^_^

1 comment:

  1. ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kami DAtang Ziarah Blog Anda
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    wahhhh dalam hati dah ada taman plak nampaknya... gileerrrrr lahhhh

    ReplyDelete

My Follower