Thursday, June 10, 2010

Pertanda Baik


Agak-nya laa..sebab lately nie mcm2 benda2 baik datang kt aku..lover yang caring and honestly him very different from others ( means my ex bf lorhh)...aku hargai sangat2..harap dapat kekal lame and buat selamanya selagi cinta itu masih ada...waaaaahh giiiituuuu jiwang jer... then kawan2 aku time skool rendah SRK Jalan Gurney 2....
pun ade la dua tiga orang nk kawen..alhamdullilah...aku bahagia tgk dorng ...aku lak ble lagi kan??...hahahha...tgk laaa x lame lagi la tue..hahaha...

Aku dapat ramai member2 yang sporting and satu kepala dengan aku..so lps nie kalo nk maen laga2 kepala cari dorng jer la..hahaha...dengar2 citer result aku ony jer tok 1st sem nie...sebab aku ade la tanya dengan lecture aku... insyallah ade la 2 subject aku dapat A....so harap2 betul la ape yang aku dengar...heheh tu la yang aku dapat rase pertanda2 yang baik ... ~ =p

No comments:

Post a Comment

My Follower