Monday, June 14, 2010

Most Thing that I want


Banyak2 benda la kan... ade 3 benda yang nak dapat dan lakukan..

1. MYvi..huhuhu nie la kereta idaman aku yang aku
nak sangat2...tapi ade halangan yang banyak sgt..huhuh skit atiii jer.. sbb nak amk kate kne ade
lesen..aku lesen pun x ade..hahah insyALLAH lah n
ext year akan amk lesen...and guys tgu aku keyh..nanti daa ade lesen aku bwk kate gy jejalan kyeh...nak amk kate nie kne tgu aku keje laa..haha alamatnyerr..!!
2. Anything from Loius Vuitton..daa lame mengidam-kan barang dari LV nie dengan hasil titik peluh sendri xnk arr orng kasi2 tapi kalo my lover kasi aku terima jer..msty la syg nk pakai..hahha..tapi most important thing is..aku nk kumpul
duit byk
2 then nk beli beg from LV yang pernah digaya oleh my favoritue artis ANUAR ZAIN...heheh tgu laaa aku akan beli gakk!!

3. lastly...yang paling penting duk satu rumah dengan my lover...hahha tu yang paling penting sbb dpat membina sebuah rumah tangga haha...kalo leh la nak duk kat Bukit Antarabangsa tapy gerus sehh duk situu slp2 runtuh laa..but one place yang oke laa yang fresh, selesa mesty la rumah berhampiran dengan Pantai..hehhe

hahha meriah kan..tpy kena tgu jelaa..hehe =p

No comments:

Post a Comment

My Follower