Friday, August 7, 2009

Semesta Baru..

wah...nk buat macam mane akhirnya dua bulan sudah berlalu cuty ku...hehehe..tanggal 3 ogos 09 ku perlu mendaftar msk sem baru.....aritu jugak ku bertemu dgn kawan2 lame ku yg daa lame x jumpa kowt..agak rindu gak laa kt depa...1st day daftar rase berdebar2 untuk msk kelas..mcm biasa la lps daftar pegi jumpa PA..selamat aritu x ade kls.. 4 ogos 09 ari kedua aku msk kt poli dan arini kls aku bru strt...pagi2 kls undang2 komersen..perhhh bgai nk pitam tgk buku law yg x penah aku pegang..yg trok nya bru msk daaa dpt tugasan pergh..mmg biol otak aku nie...hurm...tpy nk buat mcm mane adat student kan..after kls law ade lak klass PP(pengurusan perniagaan)..aku dpt lecture yg sporting gle..mmg xleh senyap la ritu sbb lecture mmg buat klaka...namew lecture tuu madam shuhilie...huhuhu..abis kls PP ktrong bergerak beramai2 kt kantin untuk menjamu selera perot yg masing2 kelaparan..aritu mkn ayam gorng dengan nasi jer..untuk berjimat...hehehe..lps makan aku sorng jer jumpa PA nk tanya kelas KO-KO ade keww x..akhirnyaaaa kelas tuu x ade pentang tuu..Bestttt gleee..blk umh sewa aper lagi tido jerr laaa smpi malam..
hehehe

No comments:

Post a Comment

My Follower